Nejčastější dotazy
Otázka
Jak mám postupovat v případě reklamace?
Odpověď
Potřebné informace, jak postupovat v případě reklamace zboží naleznete zde: https://www.iplody.cz/reklamacni-rad
Otázka
Když si zvolím jako formu dopravy "Osobní odběr", jak budu vědět, že mám objednávku již připravenou k vyzvednutí?
Odpověď
V okamžiku, kdy je Vaše objednávka vychystána, zasíláme automaticky SMS a e-mail s informací, že je Vaše objednávka připravena k vyzvednutí.
Otázka
Jakým způsobem obdržím informaci, že má objednávka byla již expedována?
Odpověď
Jakmile si dopravce vyzvedne Váš balík, obdržíte na e-mail informaci, že Vaše zásilka byla odeslána. Informační e-mail obsahuje i tracking kód, pod kterým zjistíte v jakém stavu se Váš balík nachází.
Otázka
Jsem registrovaný zákazník a sbírám "iPlodíky" (body). Kdy se mi načtou na účet?
Odpověď
iPlodíky Vám budou přičteny až opravdu obdržíte objednávku, popř. si ji vyzvednete na pobočce. Věrnostní body by měly být načteny max. do 24 hodin od obdržení zásilky.
Otázka
Jaké druhy věrnostních programů na e-shopu máte?
Odpověď
Na e-shopu jsou dva druhy věrnostních programů. První program je zaměřen na obrat zákazníka - pro MO při celkovém obratu nad 10 000 Kč získává zákazník 5% slevu na všechny další objednávky / pro VO při celkovém obratu nad 50 000 Kč získává zákazník 3% slevu na všechny další objednávky. Druhý program je zaměřen na sbírání bodů. U produktů můžete vidět kolik bodů můžete získat za nákup, celkový počet bodů za nákup najdete i v košíku. Tyto body lze poté směnit za slevové kupóny zde: https://www.iplody.cz/iplodiky-vernostni-program . Pro zapojení do věrnostního programu se musíte na e-shopu registrovat.
Otázka
Od jaké částky je doprava zdarma? A je doprava zdarma nějak omezena?
Odpověď
Doprava zdarma je od 1900 Kč. Avšak doprava zdarma je pouze při objednávce do 50 kg. Dobírka se na dopravu zdarma nevztahuje, jelikož se jedná o formu platby nikoliv dopravy.
Otázka
Jak lze objednávku uhradit?
Odpověď
Objednávku můžete uhradit několika způsoby. Nejrychlejším způsobem je platba kartou (zdarma) nebo online bankovním převodem (zdarma) - pokud zvolíte tuto možnost, je objednávce přiřazena priorita a expedována obvykle do 24 hodin. Dalším způsobem, jak uhradit objednávku, je klasický bankovní převod (zdarma). Po vytvoření objednávky obdržíte číslo bank. účtu (kam peníze zaslat), var. symbol a částku. Po připsání částky na náš účet vás budeme informovat, že jsme peníze obdrželi a objednávka se posune k vyřízení. Poslední možností je platba na dobírku (poplatek), balíček jednoduše zaplatíte kurýrovi, který vám zásilku přiveze. Dobírkou však nelze platit u možnosti ČP - Balíkovna, vzhledem k velkému počtu vrácených zásilek (nevyzvednuté).